OBIECTIVE
Programul Mini-Executive MBA se adreseaza managerilor de la toate nivelele de management dintr-o companie, atat celor din companii medii sau mici, cat si proprietarilor de companii din diverse industrii. Programul are ca obiectiv deprinderea de noi competente in administrarea unei afaceri si actualizarea competentelor existente, tinand cont de mediul competitiv in crestere, de noua tehnologie, dar si de evolutia societatii tot mai avizata si selectiva in privinta produselor si serviciilor. MBA-ul reprezinta un antrenament intensiv, orientat spre aplicatii practice, de simulare a unui business aflat in dezvoltare si intr-o acerba competitie pe piata de profil. Activitatile practice in cadrul proiectului sunt gandite pentru a fi realizate in echipa, iar antrenorii cursului pun accent pe consultanta individuala pentru aplicarea conceptelor de lucru in cadrul aplicatiilor practice si pentru atingerea unor rezultate definite inca de la inceputul programului de formare.
Un cadru teoretic bazat pe concepte fundamentale regasite in practicile curente ale celor mai mari companii din lume, precum si abordari practice care exprima punctele chele ale unei afaceri in esenta ei (Leadership, Marketing, Vanzari, Productie, Logistica, Resurse Umane) asigura un echilibru intre teoria esentiala si practica intensiva, contribuind astfel la imbunatatirea carierei participantilor pentru a deveni un manager de top, eficienti, orientati spre spre dezvoltare si inovare. Designul programul Mini – Executive MBA, contine 6 module practice, la care, in primele sectini sunt prezentate cadrele teoretice care stau la baza elaborarii schemelor si modelelor de analiza aplicate in sectiunile de antrenament de business dedicate fiecarui modul. Accesul la acest program ete permis persoanelor care au minim cinci ani vechime in managementul strategic, sunt specializate in domeniul managementului si pot dovedi aceasta specializare cu diploma de licenta sau de masterat. Pe parcursul acestui program vor fi prezentate principalele instrumente.
COMPETENTE
- Dezvoltarea sau deprinderea abilităților strategice, de planificare și de execuție la nivel divizional sau funcțional, prin folosirea instrumentelor de management modern, adecvat noilor cerinte
- Constientizarea impactului deciziei de management pe diferite paliere de activitate in cadrul companiei
- Intelegerea modului de gestionare si de valorificare a diferitelor personalitati si stiluri lucrative in atingerea unor obiective strategice
- Cunoasterea celor mai relevate studii de caz in aplicarea strategiilor de management si integrarea lor in companie, intr-un mod pragmatic si increzator
- Dobandirea unei viziuni strategice, globale, necesare identificarii si intelegerii trandurilor si oportunitatilor pe care lumea de astazi le ofera
TOP MANAGERUL SI HIGH LEVEL MANAGEMENT TEAM
Intr-o lume aflata in continua schimbare, Top Managementul reprezinta palierul decizional cu cea mai mare responsabilitate din cadrul unei companii. Acesta isi asuma transformarea liniilor directoare si strategice trasate de boardul companiei, in scopuri, obiective, strategii si proiecteaza viziunea strategica in proiecte si activitati. Se focuseaza pe avantajele competitive si identifica linii strategice potrivite pentru a gestiona corect si pentru a transforma in avantaje reperele oferite de piata competitionala.
Formarea si motivarea echipei, precum si atragerea si distribuirea resurselor, sunt orienate permanent de catre top manageri in monitorizarea si atingerea, de cele mai multe ori, a unor obiective multiple, menite sa conduca la dezvoltarea unui business atractiv si provocator.
STRUCTURA TEMATICA
- „Right from the start” – precizie in definirea, masurarea, analizarea, imbunatatirea si monitorizarea proceselor companiei
- Inovarea – identificarea si scalarea ideilor generatoare de valoare. Jocul de rol in resetarea mindsetului organizatiei
- Marketing in situatii de schimbari extreme. Competitia care nu vine de la competitori si inevitabila transparenta
- Schimbarea – singura constanta a succesului. Tehnici vitale de supravietuire in doua dimensiuni: calitatea si acceptarea
- Managementul ameliorarii continue. Kaizen. Gemba Kaizen, LeanThinking, Six Sigma
- Management financiar, previziune, planificare si control ( evaluarea financiara a investitiilor, estimarea costurilor, pragul de rentabilitate, indicatori financiari si analiza de sensitivitate)
- CPFR ( Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) – de la productie la distributie. Procese de rentabilizare
- Strategii de reducere a fenomenului de Shrinkage (pierderi ca urmare a esecului proceselor, fraudei si furtului intern sau extern)
- ABC (Activity Based Costing). Analiza costurilor pe activitati
- Lidership si etica in afaceri. Ghidul liderului pentru transformarea culturii organizationale
- Big DATA si virtualizarea proceselor decizionale. Stapanirea si orchestrarea arhitecturii tehnice in avantajul competitiv
- Comertul electronic in relatia B2B
- Critical Thinking. Gandirea care influenteaza tot ce decidem, vrem si facem
RESURSE
Pe langa materialele primite la curs, participantii vor avea acces, timp de trei ani, dupa finalizarea cursului, la Centrul de Resurse al Euro Best Team, care contine cele mai noi si relevante publicatii din domeniu.
PARTICIPANTI
Avand in vedere tematica, actualitatea informatiilor, calitatea trainerilor si a aplicatiilor practice, valoarea de piata a acestui curs este aproximativ 2000 de euro.
In cadrul proiectului TISA, participarea este GRATUITA, deoarece toate costurile de participare sunt sustinute de Comisia Europeana, prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
Trainingul se adreseaza angajatilor din companiile care isi desfasoara activitatea in domeniile: Sanatate, Turism si Ecoturism, Industrii creative, Procesarea Alimentelor si Bauturilor, Bioeconomie, Biotehnologie si Biofarmaceutica.
ATENTIE! Locurile sunt limitate, iar ocuparea lor se face in ordinea completarii formularului de inscriere si a validarii documentelor de inscriere!
FORMULAR DE INSCRIERE