pocu

Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 | Axa prioritara 3: Locuri de munca pentru toti Obiectiv specific 3.8 Cresterea numarului de angajați care beneficiaza de noi instrumente, metode, practici etc, de management al resurselor umane si de conditii de lucru imbunatatite in vederea adaptarii activitatii la dinamica sectoarelor economice cu potential competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligenta conform SNCDI.

CURSURI PENTRU MANAGERI SI ANTREPRENORI

Aplicatii si Solutii de Business

Mini Executive MBA. Invatarea prin experienta. Program intensiv

Programul Mini-Executive MBA se adreseaza managerilor de la toate nivelele de management dintr-o companie, atat celor din companii medii sau mici, cat si proprietarilor de companii din diverse industrii.

Programul are ca obiectiv deprinderea de noi competențe în administrarea unei afaceri si actualizarea competentelor existente, tinand cont de mediul competitiv in crestere, de noua tehnologie, dar si de evolutia societatii tot mai avizata si selectiva in privinta produselor si serviciilor…

 

Managementul Strategic si Teatrul Operatiunilor de Business

Cursul Management Strategic si Teatrul operatiunilor de Business este un program de pregatire inovativ bazat pe experimentarea unor tehnici de strategie specifice preluate din teatre de operatiuni militare si care utilizeaza tehnici si tactici aplicate in acest moment de manageri de top, in cadrul proceselor de luare a deciziilor.

Obiectivul cursului este orientat catre dezvoltarea abilitatilor de intelegere a contextului si caracteristicilor domeniului in care compania activeaza in vederea dezvoltarii strategice a companiei pentru a obtine avantaj competitiv intr-o piata puternic concurentiala…

 

Managementul Inovarii. Design Thinking for a new Genneration

Capacitatea de inovare este considerata combustibilul cel mai de pret al unei companii aflata intr-o piata dinamica, in continua schimbare. Abordarea inovativa ii permite companiei sa mentina atentia pe tot ce se intampla in jur, in mod special la competitie, dar si la evolutia nevoilor de consum.

Renuntarea la demersurile inovative echivaleaza de multe ori cu pierderea agilitatii competitive a firmei, cu declinul sau chiar cu iesirea de pe piata. Obiectivul acestui curs este acela de a constientiza importanta inovarii la nivelul managementului, dar si deprinderea unei serii de competente pentru a initia, organiza, instrui si a conduce un proces inovativ intr-o companie…

 

Managementul Schimbarii. Secretele Succesului

Cursul Managementul Schimbarii isi propune sa aduca in prim plan principalele instrumente si  ipoteze de lucru specifice managementului schimbarii, care sa ii ajute pe manageri, in calitatea lor de lideri ai proceselor de schimbare,  sa monitorizeze factorii interni si externi care genereaza schimbarea, sa identifice cu precizie momentul schimbarii, sa regandeasca obiectivele, sa organizeze procesele de schimbare, sa stabileasca punctele cheie de urmarire a schimbarii, precum si sa preintampine si sa gestioneze rezistenta companiei la schimbare.

Cursul urmareste dezvoltarea unor deprinderi specifice rolului de lider in conducerea proceselor de schimbare, de analiza si reactie rapida, de interventie sustenabila, de crestere a capacitatii de identificare a cauzelor generatoare de schimbare…

 

Manager de Produs. De la Inovare la Client

Cursul Manager de produs are ca obiectiv dezvoltarea competentelor si abilitatilor managerilor din organizatiile bazate pe tehnologie care urmaresc cresterea valorii businessului pe piata. Cursul este un demers formativ complex si complet si ofera o intelegere aprofundata a procesului inovatiei in obtinerea unui produs, precum si a managementului de produs, in sensul dezvoltarii de produse sau servicii noi.

In cadrul cursului sunt explorate principalele concepte de lucru ale domeniilor inovare si management de produs, sunt prezentate principalele modele de analiza aplicate de marile companii in procesele operationale, sunt prezentate tehnicile de concepere, organizare si gestionare a unui produs, precum si instrumentele de monitorizare, evaluare si control ale costurile si riscurilor aferente managementului de produs…

 

Manager de Resurse Umane. Coach si Leader pentru echipa

Progresul unei companii depinde de calitatea personalului angajat, dar si de gradul de motivare si recompensare a efortului depus de catre angajati. Cele mai stabile, mai profitabile, mai renumite companii investesc in primul rand in departamente de resurse umane. Astfel, companiile fac demersuri sustinute pentru atragerea si mentinerea celor mai buni specialisti de resurse umane care sustin compania sa reduca pierderilor datorate gestionarii ineficiente a resurselor umane.

Cursul Manager de Resurse Umane se adreseaza celor care sunt orientati spre performanta, care doresc sa-si dezvolte abilitatile de leaderi, de promotori al unei filozofii specifice misiunii si viziunii companiei si care prin activitatea lor au un impact major asupra dezvoltarii companiei…

 

Business Process Management. Strategii pentru Evitarea Esecului

Una dintre cele mai mari provocari ale companiilor este alinierea proceselor de lucru la scopul si obiectivele de business. Cursul Business Process Management isi propune sa ofere un cadru specializat de intelegere a proceselor la nivel sistemic, astfel incat managerii responsabili organizarea activitatii sa poate identifica puncte nevralgice care pot conduce spre esec, dar si sa gaseasca solutii de corelare si conectare a proceselor la obiectivele companiei.

Cursul este adaptat cerintelor companiilor dinamice, aflate in dezvoltare, care vizeaza cresterea calitatii produselor si serviciilor, a eficientei operationale, a inovarii in oferirea de produse si servicii care sa creasca gradul de satisfactie a clientilor….

 

Antreprenoriat si Dezvoltarea Afacerii. Factori de Succes

Programul de pregatire „Antreprenoriat si administrarea afacerii” este orientat spre dezvoltarea unor trasaturi esentiale ce-l ghideaza pe antreprenor pe calea succesului in afaceri: disciplina in gandire si planificare, incredere in reusita, gandire deschisa catre oportunitati, atitudine proactiva, caracter competitiv, abordare creativa si inovativa, perseverenta in atingerea obiectivelor, bune abilitati de comunicare pentru promovarea produselor si serviciilor, dar si pentru sustinerea si motivarea echipei, preocupare permanenta pentru dezvoltarea business-ului, indiferent de locul in care se afla, pasiune – motorul principal in atingerea succesului antreprenorial. Dezvoltarea acestor trasaturi ii este absolut necesara oricarei persoane care doreste sa lanseze si sa conduca un business de succes…

 

Curs Inspector de Resurse Umane – Acreditat ANC.  Suplimentar modulele GDPR si REVISAL

Gestionarea efcienta a resurselor umane reprezinta una dintre prioritatile majore ale oricarei organizatii. Inspectorul de resurse umane este la curent cu ultimele modificari ale Codului Muncii, incheie contractele de munca, deschide si organizeaza dosarele de personal, se asigura ca sunt respectate prevederile privind protectia detelor cu caracter personal. Principalele atributii ale Inspectorului de resurse umane sunt: aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta, intocmirea documentelor de evidenta a personalului, gestionarea documentelor de evidenta a personalului, organizarea recrutarii personalului, intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor-REVISAL, intocmirea statului de plata pentru personalul angajat, administrarea bazei de date de evidenta a personalului…

 

Curs de comunicare pentru managementul schimbarii

Schimbarea este esentiala pentru o organizatie care isi doreste sa ramana competitiva. Refuzul schimbarii influenteaza abilitatea unei companii de a supravietui, rezistenta la schimbare fiind unul dintre motivele pentru care o companie esueaza.Unul dintre pilonii care stau la baza implementării schimbării într-o companie este comunicarea, proces în care sunt angrenate toate structurile organizației.Comunicarea este parte integranta in procesul de schimbare, iar persoanele pregatite sa accepte si sa implementeze schimbarea sunt mai implicate si mai angajate in procesul de schimbare. Comunicarea in conditii de schimbare este un proces continuu ce are nevoie sa fie calibrat pentru reducerea incertitudinii si anxietatii, pentru angajarea echipei in procesul schimbarii si pentru crearea scopului comun in vederea schimbarii…

 

Leadership pentru managementul schimbarii

Conducerea unei echipe reprezinta un demers complex ce presupune experienta profesionala, viziune, pasiune, dar si abilitatea de a lua decizii in conditii de presiune de timp sau in conditii de incetrtitudine. Una dintre cele mai importante misiuni ale leaderului, in special in conditii de schimbare, este cea de motivare a echipei, misiune pentru care leaderul are nevoie de pregatire, de viziune, dar si de bune abilitati de comunicare si relationare. Decidenții învestiți cu misiunea de a conduce și de a inspira schimbarea au nevoie de calități și de deprinderi speciale pentru a influența oamenii din subordine și cultura organizațională, știut fiind rolul esențial al liderilor în gestionarea inovației…

 

Curs proiectarea planurilor de dezvoltare profesionala. Invatarea continua. Strategii si tehnici

Competentele profesionale ale angajatilor, abilitatile si deprinderile practice, precum si bagajul de cunostinte dobandite in timp despre piata de referinta reprezinta cele mai importante resurse de actiune ale unei companii. Aceste resurse sustin activitatea curenta si contribuie la mentinerea pe piata si la dezvoltarea companiei. In functie de obiective si de context, companiile aleg sa atraga personal cu competente profesionale deja dobandite, sau sa formeze competente noi. Indiferent de situatie, expertii de resurse umane identific a nevoile de formare si elaboreaza planuri de formare profesionala continua in care proiecteaza dezvoltarea si actualizarea competentelor profesionale de care compania are nevoie pentru a ramane competitiva. Analiza nevoilor de formare profesionala este o activitate complexa, cu caracter permanent, ce presupune inventariere, proiectie si planificare, si implica un set de instrumente si metodologii adecvate care permit dezvoltarea planurilor individuale de formare, ca parte component a strategiei de formare profesionala a companiei…

 

Curs Tehnologia Informatiilor si Comunicatiilor. Resurse valoroase sau surse de pierderi?

Una dintre greselile frecvente ale companiilor este tehnologizarea nestrategica, respectiv achizitia de echipamente si dispozitive care nu sunt neaparat necesare sau pentru care nu exista competente in cadrul companiilor privind utilizarea lor. Aceste achizitii genereaza de obicei pierderi, atat financiare, cat si de timp, si, in loc sa devina resurse valoroase in eficientizarea activitatii, devin mobilier de birou care isi pierde utilitatea pe masura ce tehnologia avanseaza. Cursul Tehnologia Informatiilor si Comuncatiilor isi propune sa constientizeze participantii cu privire la ponderea si importanta tehnologiei in activitatea curenta a unei companii, precum si sa le dezvolte abilitatile si competentele de a gandi dezvoltarea activitatii pe baze tehnologice in termeni strategici…

 

Curs Determinarea Nevoilor Profesionale pentru Inovare

Pentru o companie care doreste sa se dezvolte si sa se raporteze la nevoile clientilor intr-un mod eficient si creativ, inovarea trebuie sa fie conceptul fundamental, umbrela sub care este gandit fiecare pas si sub care se deruleaza toate activitatile unei companii, astfel incat produsele sau serviciile oferite sa fie atratctive si de buna calitate. Cele mai valoroase idei care pot avea impact in inovare nu sunt neaparat cele aparute in cadrul dezbaterilor formale, ci sunt cele izvorate in cadrul discutiilor informale, in care angajatii se simt liberi sa isi exprime opiniile. Indiferent de mediul in care isi manifesta aceasta creativitate, compania trebuie sa sustina si sa cultive permanent competentele si abilitatile angajatilor care genereaza inovarea…