Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/proiecttisa/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/proiecttisa/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/proiecttisa/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Proiect TISA Proiect dedicat perfectionarii managerilor si personalului de resurse umane din companiile cu profil medical, hotelier si alimentar - Proiect Tisa
pocu

Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 | Axa prioritara 3: Locuri de munca pentru toti Obiectiv specific 3.8 Cresterea numarului de angajați care beneficiaza de noi instrumente, metode, practici etc, de management al resurselor umane si de conditii de lucru imbunatatite in vederea adaptarii activitatii la dinamica sectoarelor economice cu potential competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligenta conform SNCDI.

Proiect TISA
Proiect dedicat perfectionarii managerilor si personalului de resurse umane din companiile cu profil medical, hotelier si alimentar

Beneficiarii acestor cursuri sunt managerii si antreprenorii din judetele Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timis, Bihor, Bistrita-Nasaud, Cluj, Maramures, Satu-Mare, Salaj

  • Mini Executive MBA
  • Manager de Inovare
  • Manager de Produs
  • Manager de Proces
  • Manager Resurse Umane
  • Competente Antreprenoriale
  • Management Strategic
  • Managementul Schimbarii
  • Comunicare pentru managementul schimbarii
  • Leadership pentru managementul schimbarii
  • TIC pentru business
  • Inspector de resurse umane
  • Proiectarea planurilor de dezvoltare profesionala
  • Determinarea nevoilor profesionale pentru inovare

Va veti intreba ce putem face prin Proiectul TISA pentru a ajuta aceste companii sa creasca in mod sustenabil?

Pe scurt, urmatoarele: programe de formare pentru imbunatatirea competentelor profesionale ale angajatilor (Manager de produs, Manager de Inovare, Manager de Proces, Management Strategic, Managementul Schimbarii, Comunicare pentru managementul schimbarii in intreprinderi, Leadership pentru managementul schimbarii, TIC pentru Business, Management Organizational, Competente Antreprenoriale, Manager RU, Inspector RU, Determinarea nevoilor profesionale pentru Inovare si Competitivitatea Companiei, Proiectarea Planurilor de Dezvoltare Profesionala pentru angajati. Managerii vor urma programe de Mini MBA), elaborarea unor strategii de management, inovare si competitivitate care sa permita companiilor consolidarea pozitiei pe piata nationala si internationala si accesul pe noi piete de produse si servicii.

Bugetul acestui proiect permite ca 60 de companii, atat IMM-uri, cat si intreprinderi mari, care deruleaza activitati din urmatoarea Lista CAEN eligibile sa poata beneficia de serviciile gratuite oferite prin proiectul TISA.

Astfel, un numar total de 532 de angajati ai acestor companii,  apartinand urmatoarelor categorii: management, resurse umane si antreprenori, vor beneficia  in mod direct de masurile proiectului TISA.

Profilul beneficiarilor se justifica prin potentialul sporit al managerilor, specialistilor in resurse umane si al antreprenorilor de a infuza in cadrul intreprinderilor si in mediul profesional si/sau de afaceri proxim informatiile si practicile cu care vor intra in contact pe parcursul proiectului. Participantii vor beneficia de un traseu personalizat, atat prin cursuri de formare si perfectionare, cat si prin activitati de formare non-formala, inclusiv transferul de cunostinte din mediul de afaceri international, prin invitarea unor experti din strainatate.

Intreprinderile ai caror angajati vor participa la proiect vor avea sprijinul echipei de proiect  pentru elaborarea unei planificari strategice pe termen lung sau revizuirea si adaptarea acesteia, care sa permita anticiparea schimbarilor si sa faca fata acestora. Vom dezvolta si o metodologie care faciliteaza schimbarea organizationala, cu accent asupra inovarii sociale, ce va integra principiile ISO 14000 (legate de managementul mediului) si standardele ICF (International Classification of Functioning, Disability and Health) pentru incluziunea profesionala. Un alt serviciu pe care il putem oferi prin intermediul proiectului este asistenta asigurata in vederea materializarii programului strategic in cereri de finantare  prin fonduri europene (in particular, programele POC si POR).

Pentru asigurarea durabilitatii proiectului in spatiul public va fi dezvoltat un Centru de Resurse online, care va pune la dispozitie materialele dezvoltate in cadrul TISA (programe de formare, modele de instrumente, exemple de buna practica, rezultate ale cercetarilor si evenimente de profil).

Sectoarele eligibile se numara printre cele prioritizate la nivel national, intrucat sunt caracterizate de o specializare inteligenta. Sintagma „Specializarea inteligenta” face referire la domenii ce implica competente ridicate, care pot aduce un aport semnificativ la PIB, identificate ca atare in Strategia Nationala de Cercetare, Dezvoltare si Inovare 2014-2020. Prioritatile de specializare inteligenta se coreleaza cu sectoarele economice promovate in Strategia Nationala pentru Competitivitate 2015-2020, care pune accent asupra ocuparii si dezvoltarii regionale. Pornind de la acest document se reliefeaza contributia strategica a celor cinci domenii incluse in proiect, din randul carora companiile beneficiare vor proveni:

  • Sanatate, Bioeconomie – Inovare, dezvoltare tehnologica si valoare adaugata
  • Turism si ecoturism, Industrii creative – Rol economic important si cu influenta asupra ocuparii
  • Procesarea alimentelor și bauturilor – Dinamica competitiva

De ce ne-ați alege pe noi, echipa Euro Best Team, pentru a parcurge acest drum, către oportunitățile pe care le oferă Proiectul TISA?

Pentru că …

  • și noi provenim dintre cei ca dumneavoastră, care au ridicat o companie în timp, cu eforturi substanțiale – umane, de timp și financiare – și am întâmpinat obstacole ale căror soluții dorim să le împărtășim și altora, sperând că le vom fi de ajutor
  • am acumulat experiență în domeniul formării profesionale continue (peste 35000 de persoane formate) și avem capacitatea să implementăm proiecte cu succes
  • suntem deschiși și orientați pe soluții, NU funcționăm pe modelul nu se poate

E timpul sa incepem!

INSCRIE-TI FIRMA IN PROIECT

VINO LA CURSURILE NOASTRE GRATUITE!

PERMITE VIZITA ECHIPEI NOASTRE DE SPECIALISTI LA SEDIUL FIRMEI TALE

SPUNE „DA” UNUI MINI-MBA